TFF resmen açıkladı! İşte Süper Lig'de harcama limitleri
TFF resmi sitesinden yaptığı açıklamada 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek kulüplerin harcama limitlerini açıkladı. Yapılan açıklamada...
Türkiye Futbol Federasyonu resmi sitesinden yaptığı açıklamada 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek kulüplerin harcama limitlerini açıkladı.
G.SARAY 9 MİLYAR TL
TFF'den yapılan açıklamada geçtiğimiz sezon Süper Lig'de şampiyonluğa ulaşan Galatasaray'ın 9.006.596.835 TL ile harcama limiti en yüksek kulüp olduğu belirtildi.
Haberlerimizi Google'da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Sarı-kırmızılıları, 6.330.032.702 TL ile Fenerbahçe izlerken, Beşiktaş'ın 4.123.397.974 TL ve Trabzonspor'un 2.530.783.285 TL harcama limiti olduğu vurgulandı.
İşte 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de yer alan kulüplerin harcama limitleri:
Galatasaray - 9.006.596.835
Fenerbahçe - 6.330.032.702
Trabzonspor - 2.530.783.285
Beşiktaş - 4.123.397.974
Başakşehir - 1.099.918.616
Göztepe - 678.239.611
Samsunspor - 1.124.529.320
Rizespor- 1.817.301.750
Konyaspor - 1.101.846.407
Kocaelispor - 953.682.308
Alanyaspor - 571.608.883
Gaziantep FK - 817.925.936
Kasımpaşa - 647.958.968
Gençlerbirliği - 805.716.149
Eyüpspor - 801.174.603
Erzurumspor - 893.261.956
Çorum FK - 893.261.956
Amed FK - 893.261.956